вторник, 19 января 2016 г.

Артистам заборонили говорити "Слава Україні !"на головній ялинці України

Я в шоці! Ще й досі не можу відійти від вчорашньої події. Вщипніть мене, бо хочеться прокинутися, але ж це не сон!
Мене довго не пускали на сцену на Софіївській площі, бо вивляється моя пісня надто патріотична!
Так от була усна угода, що ніякої на сцені політики, я просто виступила і пішла мовчки. Перед виступом мене ще раз попередили і запитали що я буду говорити на сцені до віступу. Я відразу пояснила, що скажу лише "Слава Україні" і привітаю зі Старим Новим роком. Всі в один голос разом із ведучою почали кричати . " Ні! Ніяких Слава Україні! В нас такого не говорять! Ніякої політики !! " Я сціпила зуби і кивнула головою.
Мій вихід. Мене це так розлютило, що я навмисно декілька разів щодуху закричала в мікрофон Слава Україні!!! За лаштунками куліс почали нервувати і кричати : "Ми ж говорили, що на сцену її випускати не можна !!! Вона знову все зробила по-своєму"
Проспівавши пісню, в кінці мені взагалі вирубили мікрофон, щоб я чого доброго знову не почала говорити!
Зайшовши за куліси на мене відразу наскочила якась співорганізатор разом із ведучою !
- Ви дуже хотіли виступити ! Ми вам дали таку можливість! Ви порушили умови договору! Ми ж вас просили не кричати в мікрофон Слава Україні!
- Я могла б не тільки сказати Слава Україні! А й те, що Порошенко барига, який заробляє на війні !
- Ми б вам відразу виключили б мікрофон. Ви більше в нас виступати не будете ! Ми вас просили всі не кричати "Слава Україні!" Ніякої політики !
- А то ми ще побачимо хто і де буде виступати ! Ви даремно це мені сказали!
І пішла. Дорогою до дому так сварюсь в таксі, що таксист вирішив цей спіч на свій регістратор записати. Я в такому шоці була! Подруга, котра це мені посміла про Україну говорити вообще берега переплутала. Хто її взагалі до мене підпустив знаючи мій характер і мою реакцію на подібного роду заяви? Я до сих пір цього не розумію? Про що вона думала у той час коли це казала у присутності всіх артистів? І артисти мовчали опустивши голови, бо хочуть і далі виступати. А я мовчати не буду!!!!
У зв'язку із даним інцендентом ДУЖЕ прошу Ігор Мосійчук як народного депутата України з'ясувати стільки було Міністерством Культури України та спонсорами виділено на організацію концерту ? Хто дав вказівку всім виступаючим забороняти говорити "Слава Україні"?
Окрім цього вимагаю від МВС Арсена Авакова та голови СБУ України порушити кримінальні справи за статтею сепаратизм проти тих осіб які відкрито проявляють свою зневагу до України! Та займаються шантажем артистів перед виступом!

На активистов идёт охота, их бросают за решётку. 
Молодые ребята - патриоты, выжившие в боях, в тюрьме внезапно умирают от сердечных приступов. А бриллиантовые прокуроры и прочие прокуроры - взяточники спокойно гуляют на свободе. 
Беркутовцам, принимавшим участие в расстреле Майдана, спустя 2 года предъявлено всего лишь подозрение. 
И вот теперь, наверное получено указание - никакого лозунга "Слава Украине". 
Как у них язык повернулся? 
Неужели все жертвы напрасны! 
Хочется верить, что не напрасны. 
Слава Украине! 
Героям Слава!

Комментариев нет: